Helgen


image433


Fredag: bestod av två lektioner. Vi plockade ner våran Kärlek -08 uställning, kollade lite på hamlet och sedan hade vi idrott då vi satt och solade.
GIck sedan och fika med Thess på en liten smula. Jag gillar vekligen sånnna stunder tillsammans med henne, Underbara människa. Sedan skjutasde syrran hem Thess och jag hoppade av hos V, vi åt middag och kollade på tv innan vi skulle gå till Thess i Svanberga. Vi gick ner till stranden där vi satt och väntade på Daniel, Tim & Helen skulle komma. När dom väl komm så spelade vi kubb, tjejerna mot killarna. När solen gått ner började kylan komma så killarna gjorde en brasa. Och där satt vi ett bra tag. Mickis, Malin och Patric kom också förbi.
Sedan var det bara hem och sova.

Lördag: Skulle det bli en tripp till Täby C tillsammans med syster ochV. Hade föreställt mig att jag skulle hitta mycket grejjer eftersom jag har pengar. Men inte de inte. Kom hem med strumbyxor, lite underkläder och ett par skor. Åkte hem och grillade med familjen innan jag åkte iväg med Patric, Mickis och Malin till simpan där vi spelade kubb. Tjejerna mot killarna, patric hade då fått förstärking av Robinkusin och Tommy. Och vilka som vann, kan disskuteras tycker jag. Sen hem för att kolla på röstningen av eurovision song contest. Och det gick juh inte direkt bra för Sverige. V kom sen och gjorde mig sällskap.

Söndag: Ångestsöndagen måste jag kalla den, Vaknade alldelses försent, slog på en film som var alldeles för lång. Åkte och köpte frukost vid 2 tiden. La mig i sängen och somande, V åkte och tränade och jag tänkte plugga, men jag somnade. Vaknade och åt middag. V åkte hem och jag skulle plugga, men det blev inte mycket av det heller. Läste bara några sidor i körskoleboken. Jag hade tänkt gör klart minst en av tre uppgifter jag har kvar. Men det får jag helt enkelt hinna med i veckan.


PoK Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0