Lördag

Utgången går kändes värdelös. Jag och Camilla satt och gäspa på vägen upp till Mobergs.INTE OKEJ! Tur att vi gick in innan 12, så vi slapp betala för den värdelösa kvällen. Nej, jag kanske inte ska säga att kvällen var värdelös, men ingen av oss var direkt peppade. Så det kändes värdelöst.. Efter 12 åkte Niklas, jag och Camilla och åt. Vi var tydligen väldigt hungriga. Och sen tillbaka till Mobergs.
Vid kvart i 3 tog jag, Viktor och Jocke taxi hem.
Idag ska jag inte gör så mycket. Funderade på om jag skulle ta en sväng förbi stan, men orkar nog inte. Så jag ska nog luncha med syrran och sen kanske kolla in second hand butiken på Görla. Sen åkte jag ut till pappa.
Ikväll är det planerat att vi ska gå ut. Men jag är inte sugen för fem öre. Så får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0