1 augusti 2010

Det är redan första agusti och min lediga vecka tar snart slut. Jag har hunnit med både det ena och de andra må jag säga. Shoppat i täby, Thuns och i lillstaden Norrtälje. Jag har grillat och ätit gott varje dag. I onsdags var jag och ät middag på ett glas med familjen. Alltid lika gott. Igår så var jag där igen,fast med Viktor. 3-rättermiddag säger man aldrig nej till. Men OJ va mätt jag var efter det. Idag har jag spelat minigolf med syskonen, kusinerna + pojkvänen William. Kom 3:a, Tummen upp! Snart ska hela familjen på middag hos Martin&Peter, (vänner&släkt till familjen). Nu är viktor borta i fyra dagar, fisketur i dalarna. Gör mig iget eftersom jag endå jobbar och bor hos papps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0