Bästa tjejen! ♥


Nu var det ett tag sen, men jag har jobbat dom två senaste dagarna. Idag har jag hunnit med att träffa Malin. Kollat in Pernillas och Christians nya lya, mycket fint! Märta,deras kattunge, urgullig! Så henne ville jag ta med hem! Vid halv 5 tiden åkte jag, syster och pappa in till stockholm till min kusin (syssling egentligen) och firade hans 19 årsdag. Mycket trevligt. Kom hem för en liten stund sen och nu ska jag lägga mig i soffan och kolla film. Min sängram blev såld idag så nu är jag jätteglad! I morgon bär det av till KS med Vikkepikke. Och sen blir det lite grillning med jobbet. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Marika

åh sötnos då <3

2010-08-19 @ 09:03:44
URL: http://mwingerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0