Tja,tjena,tjo!

Det går jätte bra för mig att ladda upp bilder som ni kanske märker. Men fallet är så att kameran ligger kvar hos pappa, och jag är hemma i "stan" igen efter 3 veckors boende där ute. Idag har jag fått iväg min pojk, sambo, pojkvän eller vad man nu ska kalla honom, till Ikea. Vi kom hem med lite grejer, som man alltid gör när man varit på Ikea. Vi kom nästan fram till vad vi skulle ha för kök iallafall, så förhoppningsvis är man lägenhetsägare (på riktigt) inom en snar framtid. Vuxenpoäng(?). Har lust med en sista minuten i september, annars får jag hålla mig till kusins höstlov då det bär av till Milano eller något liknande. Hösten ser ljus ut, och jag står inte längre kvar på samma ställe och stampar. I love my life!

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-08-10 @ 21:59:33
URL: http://mindagvarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0